piątek, 2 lipca 2010

Wyniki konkursu na naj MeDoll !

piątek, 2 lipca 2010



I msc. : Aga_GD. Gratuluję .!. Wygrywasz 25 sd oraz wpisy wszędzie :) Wystaw coś w bazaarku :)

II msc.: CherryDorota. Gratuluję .!. Wygrywasz prezencik niespodziankę oraz wpisy wszędzie :)

III msc. : Justnie . Gratuluję .!.Wygrywasz wpisy wszędzie :)


Naprawdę ciężko było wybrać 3 osoby spośród 24 osób, wszyscy mieliście oryginalne wyglądy:) Serdecznie dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)



                                      Zgłoście się do mnie na stardoll po nagrody :-)

8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratuluję :)

Anonimowy pisze...

Wygrały dziewczyny w sukienkach i spódnicach! Czy kobieta nie może już zakładać spodni?

justnie pisze...

fajnie! cieszę się, że mam 3 miejsce na 24 zgłoszenia ;D

Anonimowy pisze...

Nie patrzałam na to czy są w spódnicach czy spodniach. Po prostu te 3 dziewczyny najbardziej mi się spodobały.

PINKcesska.
[coś hasło mi nie chce wejść]

Hihi pisze...

Gratki i ja pewnie na ostatnim miejscu;((

Aga_GD pisze...

Dziękuję :)

Dorota J. pisze...

Nie spodziewałam się, że wygram. Pozostałym osobom na podium gratuluję :)

madziaa1 pisze...

Gratuluję:)

 
Dziennik o stardoll © 2008. Design by Pocket