piątek, 2 lipca 2010

Powtórka konkursu!

piątek, 2 lipca 2010

Konkurs 'która z nich nie była CG' zostaje poprawiony. Okazało się, że gabisia9 jednak nie była CG. Więc robię konkurs jeszcze raz, ale na dużą nagrodę ! Zróbcie jak najładniejszą MeDoll i zapiszcie ją a albumie. Konkurs trwa do 3 lipca [do jutra]. Więc zgłoście się tutaj, a gdy wykonacie prace powiedzcie [w mojej księdze gości]  na jakiej stronie w albumie zapisaliście. 


I miejsce: 25 sd i wpisy wszędzie

II miejsce: Prezencik niespodzianka [nie pingwiny, ani ciasteczko HI], wpisy wszędzie

III miejsce: Wpisy wszędzie ;]

27 komentarze:

justnie pisze...

Już ;]
Medoll jest w albumie na 42 stronie ;D

Anonimowy pisze...

Medoll jest na stronie 10.
Mój nick na Stardoll to Nateksana.
I piszę jako anonimowy , bo hasło nie chce mi się przyjąć.

weronika8377 pisze...

zg
weronika8377

Wiktoria pisze...

zgłaszam się
wiczkaa

Anonimowy pisze...

zgł się
moja MeDoll jest na stronie 35

selenia1999

Malwa pisze...

zgłaszam się
Moja medoll znajduje się na 6 stronie Malwina1998.

Yzabelka pisze...

Ok , zgłaszam się .Yzabelka na stardoll .Lalka jest na 11 str.

Anonimowy pisze...

Ja tes mam cos z kontem google i mi sie nie pezyjmuje wiec pisze jako anonimowy.
Zglaszam sie moja lalka jest na stronie 13 a moj login to Devilmiss1997

Dorota J. pisze...

Zgłaszam się strona 11
CherryDorota

Kitty pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kitty pisze...

Zgłaszam się . Mój nick kiittyy14 . Lalka w albumie na stronie nr 7.

Anonimowy pisze...

Zg się :)
Na stardoll jestem -_DoMa_-
Zapisałam na str, 10 :)

ewa_farna_xd pisze...

Moja MeDoll jest na stronie 2 ;D

I_love_dance___ pisze...

zgaszam się str 10 ;p

olgaewa12 pisze...

zg się moja medoll jest na str 4


ewaolga2

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MissKatia01 pisze...

zglaszam się

Anonimowy pisze...

zg się strona 13

Anonimowy pisze...

a na stardoll jestem kliht

Carolina pisze...

Zgłaszma sie

Aga_GD pisze...

zgłaszam się, str. 6 w albumie xD

Aga_GD

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.;]
MissMicy1996

Amelcia_3 pisze...

Zgł się:)


Amelcia_3

ναηηιℓℓα ★ pisze...

Zgłaszam się!



Kamila_19

dminika-w pisze...

zg ;)

dminika-w

Kinga . pisze...

zg się...

madziaa1 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
 
Dziennik o stardoll © 2008. Design by Pocket