niedziela, 11 lipca 2010

Ankieta zakończona

niedziela, 11 lipca 2010
Ankieta została zakończona, ale nie mogłam ogłosić wyników z wiadomego powodu - nie było mnie ; )


A więc wybraliście comiesięczne wybieranie CoverGirl bloga.

Czyli... zaczynamy wybieranie CG na lipiec
Możecie zgłaszać się pod TYM postem do 17 lipca, po tej dacie ja wybiorę najładniejszą z dollek.

Nagroda: Oczywiście miano CoverGirl na lipiec + 15 sd.

Info:
- Każdy może się zgłosić, nie ważne czy masz SS czy nie, 3000 sp czy 100 sp.
- W zgłoszeniu koniecznie napisz swoją nazwę na stardoll
- Dobrze by było gdybyś była obserwatorem bloga ;)

23 komentarze:

niecierpliwa pisze...

Zgłaszam się. :d

Niecierpliwa

MissKatia01 pisze...

zgłaszam się
MissKatia01

Anonimowy pisze...

zgłaszam się!
gifi84nnn

Aga_GD pisze...

Zgłaszam się

Aga_GD :P

I_love_dance___ pisze...

zgłaszam się ;DD

ewa_farna_xd pisze...

zgłaszam się ;]

Anonimowy pisze...

Zg się :)

-_DoMa_-

Anonimowy pisze...

Zglaszam sie,jestem obserwatorem blogu :)
moj nick na stardoll: Devilmiss1997 Tylko cos mi nie lapie oteraz konto google musze zobaczyc czemu :(

thaliee pisze...

Zgłaszam się ;]
Na sd Olka_97

Adka996 pisze...

zgłaszam się

Na stardoll jesstem Adka996 ^^

Unknown pisze...

Zgłaszam Się.
MissMicy1996 na stardoll'u

Dorota J. pisze...

Zgłaszam się
CherryDorota

Lavigne-Lady pisze...

zgłaszam się
Lavigne-Lady

Lavigne-Lady pisze...

zgłaszam się
Lavigne-Lady

Love-city pisze...

zgłaszam się ;))
Aneczka2222

justnie pisze...

zgłaszam się

justnie

oliwia101098 (Panna.O) pisze...

Zgłaszam sie Panna.O ; ]

Gabi .^. pisze...

Zgłaszam się ;**
Jestem ksiezniczka..



*I jestem jeszcze obserwatorem bloga c(-:

Anonimowy pisze...

zgłaszam się niestety nie jestem obserwatorem, nie mam swojego konta na blogspocie bo mi to zbędne xd
na stardoll: greenpopulation

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!

Gosia2308

Ola pisze...

zg się!

Ola pisze...

olcia32183

 
Dziennik o stardoll © 2008. Design by Pocket